Welkom!

Welkom op mijn website! Ik probeer telkens weer persoonlijke gedichtenspinsels te plaatsen en haal daar veel voldoening uit. Reacties zijn van harte welkom!

Update juni 2011: eindelijk is het zover: mijn eerste gedichtenbundel is verschenen! "Het is wit en het rijmt" is te bestellen via mijn uitgever www.boekscout.nl. Klik op het boekje voor meer informatie. Ook verkrijgbaar via alle erkende boekhandels. Een groot deel van de opbrengst van "Het is wit en het rijmt" komt ten goede aan Topsport for Life, een stichting die geld inzamelt voor het Erasmus MC Rotterdam t.b.v. onderzoek naar hersentumoren.
De gedichten in de bundel zijn nieuw en staan niet op deze website, dus laat je verrassen...;-)


28 maart 2010

Wintersport (met Sepp Ski)


Het toppunt van vakantie
Is voor mij echt wintersport
Zeker met een sneeuwgarantie
Weet ik dat het kicken wordt

De geur van open haarden
Komt je in ’t dorp al tegemoet
Je schat dit weer echt op waarde
Als ’t hotel je warm begroet

Je ziet je adem blazen
In de koude morgen
Straks weer lekker razen
Wèg waaien al je zorgen

Boven is het prachtig stil
Alleen de sneeuw hoor je daar kraken
Dit is wat ik steeds weer wil
Veel “skilometers” maken

De wind suist langs je oren
Blaast rode kou op je gezicht
Als je ’t ziet kun je soms horen
Waar een valk zijn schreeuw op richt

Het toppunt van vakantie
Is voor mij een reis met Sepp
Dan heb ik zeker de garantie
Dat ik zulke mooie dagen heb

Geen opmerkingen:

Een reactie posten