Welkom!

Welkom op mijn website! Ik probeer telkens weer persoonlijke gedichtenspinsels te plaatsen en haal daar veel voldoening uit. Reacties zijn van harte welkom!

Update juni 2011: eindelijk is het zover: mijn eerste gedichtenbundel is verschenen! "Het is wit en het rijmt" is te bestellen via mijn uitgever www.boekscout.nl. Klik op het boekje voor meer informatie. Ook verkrijgbaar via alle erkende boekhandels. Een groot deel van de opbrengst van "Het is wit en het rijmt" komt ten goede aan Topsport for Life, een stichting die geld inzamelt voor het Erasmus MC Rotterdam t.b.v. onderzoek naar hersentumoren.
De gedichten in de bundel zijn nieuw en staan niet op deze website, dus laat je verrassen...;-)


12 juli 2014

Blanco

Ik zie een blanco pagina
volledig onbeschreven
En wat er straks ook komt te staan
dat is 'm om het even

Vol vertrouwen ligt het daar
te wachten op wat komt
Zonder oordeel is het klaar
waardoor twijfel verstomt

De pen ligt al dicht bij mijn hand
ik aarzel nog heel even
Dan zet ik alles aan de kant
en verwelkom mijn nieuwe leven!

14 opmerkingen:

  1. Ik zag helaas geen nieuwe meer hier staan, jammer dat je er niet mee door bent gegaan. Wellicht wacht je pen nog met geduld, totdat jij het blog weer vult. Groetjes Tine

    BeantwoordenVerwijderen